Annoncetal fra Danske Medier skal tjekkes på ny

Danske Medier mistænker, at ændret indberetningsmetode kan have medført brud på annonce-statistik og går tallene efter igen.
Danske Medier er gået i gang med at gennemgå annoncetal efter ny metode til indberetning. | Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix
Danske Medier er gået i gang med at gennemgå annoncetal efter ny metode til indberetning. | Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix

Danske Medier Research har suspenderet sine branchetal for annoncemarkedet for første kvartal i år, mens tallene bliver gået efter, oplyser analysechef Dennis Christensen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu