Mediebureauer: Krisens konsekvenser for annoncemarkedet er endnu uklare

Den økonomiske krise med udsigt til potentiel recession har sat gang i flere bølger på annoncemarkedet. Nogen annoncører sparer eller stopper helt med at reklamere, men for andre er det derimod det perfekte tidspunkt til at skrue op.
Foto: Lynne Sladky/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Lynne Sladky/AP/Ritzau Scanpix

Inflationen er historisk høj, og både opvarmning af hjemmet og fødevarerne i indkøbskurven er steget betydeligt i pris. De danske virksomheders mediebudgetter til at reklamere for på alt fra Facebook til i lokalavisen, lider endnu ikke betydelig overlast af den økonomiske krise. Men konsekvenserne er på vej. Det melder fire af branchens mediebureauer til MediaWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu