Mediebureaugruppe skærer to do-listen ned i lys af økonomisk opbremsning
Økonomien strammer. En agenda med færre punkter og en dosis “jysk snusfornuft” er nogle af de midler, mediebureaugruppen Dentsu Danmark har grebet til i en tid, hvor inflationen er historisk, og hvor marketingbudgetter for flere virksomheder er mål for besparelser.
![Foto: Dentsu Aegis Network](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14564395.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7niml9iap9ec5t709m9.jpg)
Den nuværende økonomiske krise vil unægteligt have indflydelse på Dentsu Danmarks indtægt - men det bliver ikke nødvendigt at nedjustere forventningerne til i år. Sådan lyder vurderingen af krisetiden og dens konsekvenser fra Ulrik Petersen, der er adm. direktør i bureaugruppen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.