Reklamer irriterer over hver tredje dansker – det kalder på løft af kvaliteten

Årets reklameanalyse viser en voksende andel af danskere, der bliver irriterede, når de eksponeres for reklamer. Forklaringen skal bl.a. findes i, at annoncer har fundet vej til størrre dele af danskernes hverdag, lyder det fra bureaubranchen, hvor flere ser irritationen mere som et etableret vilkår end en pludselig udfordring.
Foto: Michael Kooren/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Michael Kooren/Reuters/Ritzau Scanpix

Danskerne er stigende grad irriterede over reklamer og oplever, at de bliver dårligere og dårligere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu