Reklamer irriterer over hver tredje dansker – det kalder på løft af kvaliteten
Årets reklameanalyse viser en voksende andel af danskere, der bliver irriterede, når de eksponeres for reklamer. Forklaringen skal bl.a. findes i, at annoncer har fundet vej til størrre dele af danskernes hverdag, lyder det fra bureaubranchen, hvor flere ser irritationen mere som et etableret vilkår end en pludselig udfordring.
![Foto: Michael Kooren/Reuters/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14520226.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20110824-194528-6-3225x2088ma.jpg)
Danskerne er stigende grad irriterede over reklamer og oplever, at de bliver dårligere og dårligere.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.