Bodil vender kommunikations-vinden
Stormorkanen Bodil skabte ny tendens i krisekommunikation: Hellere sætte ambitionerne ned og overpræstere end at love for meget, skriver Jakob Høyer fra LEAD.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5823287.ece/ALTERNATES/schema-16_9/jakob_h%25C3%25B8yer.jpg)
Jakob Høyer, direktør for public relations i LEAD Agency
Der er blevet kommunikeret på livet løs i de to storm-orkaner i dette efterår.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Få styr på fakta, Falbert
For abonnenter