Analyseinstitut spår nedgang på annoncemarkedet i 2023
Den samlede annonceomsætning i Danmark vil gå i negativ retning i 2023 som konsekvens af den økonomiske udvikling i samfundet, forventer det nordiske analyseinstitut IRM. Med udgangen af 2022 ser det dog ud til, at markedet sætter ny rekord.
![Madeleine Thor, adm. direktør i IRM. | Foto: PR / IRM](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14501924.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n7tdmg1cxgnsuhgjgk.jpg)
af RASMUS LANGE
Det danske annoncemarked ser ind i en ny periode med nedgang og fald i annoncesalget. Det spår det nordiske institut for reklame- og mediestatistik, IRM, i en ny prognose, som instituttet netop har offentliggjort.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.