Influencerbureauer tager økonomisk opbremsning med ophøjet ro

Et af landets største influencerbureauer ser trods inflation og usikkert marked ind i det bedste regnskab nogensinde, fortæller adm. direktør. To af konkurrenterne har oplevet annonceomsætning i bakgear, men ser ubekymret mod resten af året.
Pernille Lotus, adm. direktør i influencer- og marketingbureauet Wearecube. | Foto: Abraham Engelmark
Pernille Lotus, adm. direktør i influencer- og marketingbureauet Wearecube. | Foto: Abraham Engelmark

Inflationen og den usikre økonomiske usikkerhed får en række annoncører til at trække i håndbremsen og holde igen af frygt for den økonomiske udvikling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu