Medievirksomheder spiller på flere heste i arbejdet med at forbedre salget i 2022
Printmedierne og deres digitale versioner lever af salg, men hvordan foregår salgsarbejdet i 2022? Hvad er de vigtigste kanaler og markeder? Medievirksomhederne Ekstra Bladet, Story House Egmont og Det Nordjyske Mediehus giver deres besyv med.
![Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14499256.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n7mjutvj2cc1ksnhd0.jpg)
Af Sten Løck, freelancejournalist
Abonnementssalg bliver i stigende grad det ben i flere medievirksomhedernes forretning, der holder de økonomiske hjul kørende.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Innovationsproces skabte ny forside hos Aftenposten
For abonnenter