It-branchen er en vigtig kilde til innovationsmetoder hos medier
Tema. Innovation er en forudsætning for overlevelse og succes. Men hvordan arbejder medievirksomheder med innovation? Hvilke strategier, metoder og kompetencer sættes i spil? MediaWatch har talt med en række medier for at belyse innovationsindsatsen i mediebranchen. I denne artikel har vi sat Politiken og Berlingske Media i stævne.
![Foto: Jens Dresling](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13959007.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kqs338gkwl82mzksy.jpg)
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST
It-verdenen er en betydelig kilde til innovationsmetoder hos danske medier. Det er tilfældet hos Jyllands-Posten og ligeså hos Politiken, fortæller projektdirektør Rebecca Vang.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Altinget finder kommerciel direktør til norsk udvidelse
For abonnenter