Innovation i medier: Traditionel innovation er for langsomt og risikabelt

Tema. Innovation er en forudsætning for overlevelse og succes. Men hvordan arbejder medievirksomheder med innovation? Hvilke strategier, metoder og kompetencer sættes i spil? MediaWatch har talt med en række medier for at belyse innovationsindsatsen i mediebranchen i denne nye temaserie.
Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
Af Sten Løck, freelancejournalist

Innovation kræver hastighed, og derfor holder de klassiske, lineære fremgangsmåder ikke længere. Det er vurderingen fra Jakob Kennedy Kramhøft, digital udviklingsdirektør hos Jyllands-Posten, som MediaWatch har sat i stævne for at tale om arbejdet med innovation i det gamle avishus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu