Innovation i medier: Traditionel innovation er for langsomt og risikabelt
Tema. Innovation er en forudsætning for overlevelse og succes. Men hvordan arbejder medievirksomheder med innovation? Hvilke strategier, metoder og kompetencer sættes i spil? MediaWatch har talt med en række medier for at belyse innovationsindsatsen i mediebranchen i denne nye temaserie.
![Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13930427.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7eung8phj752qlkkgev.jpg)
Af Sten Løck, freelancejournalist
Innovation kræver hastighed, og derfor holder de klassiske, lineære fremgangsmåder ikke længere. Det er vurderingen fra Jakob Kennedy Kramhøft, digital udviklingsdirektør hos Jyllands-Posten, som MediaWatch har sat i stævne for at tale om arbejdet med innovation i det gamle avishus.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.