TV 2 ser ind i usikkert 2022 efter "et par varme år" på reklamemarkedet
Mens den digitale omstilling af TV 2-forretningen ruller efter planen, regner adm. direktør Anne Engdal Stig Christensen med en "normalisering" på reklameomsætningen, der har leveret høje vækstrater i coronaårene. Samtidig lurer en mulig recession, som kan give et hårdt vinterhalvår.
![Foto: Miklos Szabo](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13858000.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7k9f6keqw9u1kpuff8ue.jpg)
TV 2 har trodset egne forventninger og leveret høje vækstrater på reklameomsætningen i både 2020 og 2021, hvor corona-pandemien trykkede mange andre danske medieaktørers annoncesalg.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.