Soundvenue giver ledig bannerplads væk til kulturaktører

Bannerpladser står tomme hos kulturmediet Soundvenue som følge af udskudte og aflyste marketingkampagner. Pladsen bliver nu doneret til små og nødlidende spillere i kulturlivet.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Coronapandemien har fået mange annoncører til at skrue ned for marketingbudgettet, og det har frigjort reklameplads hos blandt andre kulturmediet Soundvenue.

I stedet for at lade pladsen gå til spilde, stiller mediet den nu til rådighed for trængte kulturaktører. Det fremgår af en pressemeddelelse.

"Det paradoksale er jo, at vi i denne tid har fat i flere læsere end normalt, men mange annoncører er tvunget til at sætte deres kampagner i bero grundet krisen. Vi har derfor besluttet at tilbyde den annonceplads, der står tom, kvit og frit til promovering af nødlidende kulturinstitutioners crowdfunding-kampagner og digitale redningsinitiativer", siger Soundvenues chefredaktør, Nicolai Torp, i meddelelsen.

De første donerede kampagner kører ifølge chefredaktøren allerede på sitet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu