Bureauchefer kigger ind i samlet fald på reklamemarkedet i 2020
![Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12025917.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20150612-172352-pf-1920x1080we.jpg)
Covid-19 kan mærkes på reklamemarkedet i øjeblikket. Mange annoncører er tilbageholdende, og både medier og bureauer har allerede meldt om betydelige tab i annoncesalget. Men hvordan vil de kommende måneder se ud? Vil 2020 som helhed være mærket af de fald, man ser i disse dage, eller kan man forvente et bounce-back i efteråret?
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bureauchef forventer annoncefald på 5-10 procent i 2020
For abonnenter