Bureauchefer kigger ind i samlet fald på reklamemarkedet i 2020

Mens nogle brands holder fast i deres langsigtede medieinvesteringer, har andre annoncører har lukket kassen i. Hvilke spor coronakrisen vil trække henover annoncemarkedet resten af året, giver to bureauchefer deres bud på her.
Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Covid-19 kan mærkes på reklamemarkedet i øjeblikket. Mange annoncører er tilbageholdende, og både medier og bureauer har allerede meldt om betydelige tab i annoncesalget. Men hvordan vil de kommende måneder se ud? Vil 2020 som helhed være mærket af de fald, man ser i disse dage, eller kan man forvente et bounce-back i efteråret?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu