Bureauchef forventer annoncefald på 5-10 procent i 2020

Selvom annoncørerne vender retur, vil det aktuelle fald i annonceomsætningen sætte markedet tilbage med 5-10 procent i år, vurderer adm. direktør for mediebureauet Dentsu Aegis Network.
Foto: PR/Dentsu Aegis Network
Foto: PR/Dentsu Aegis Network

Det er kort tid siden, at techgiganterne var mere eller mindre alene om at presse danske mediehuse på annonceindtægterne. Og hvis man ville læse om coronavirus, skulle man følge mediernes udlandsdækning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu