Danske Medier: Det haster med hjælpepakke til trængte mediehuse

Hjemsendte ansatte uden arbejde, lukkede udgivelser og i yderste konsekvens selskaber, der må lukke og slukke, er tretrinsraketten af konsekvenser, som Danske Medier vil imødegå med foreslået hjælpepakke.
Foto: Mathias Svold
Foto: Mathias Svold

Danske medievirksomheder står med ryggen mod muren, efter udbruddet af coronavirus og forsøget på at bekæmpe den har ramt annoncemarkedet hårdt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu