1H: Kommercielt tv taber styrke
Kommercielt tv fortsætter tab af gennemslagskraft i første halvår 2014, hvor tv-forbruget i kernemålgruppen, de 21-50-årige, er faldet 7 pct.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6443812.ece/ALTERNATES/schema-16_9/kims%2520reklame.jpg)
Seernes stigende engagement i tv og andet indhold vist på nye skærme, presser fortsat den kommercielle del af tv-branchen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Unges tv-flugt nedbremset i 2014
For abonnenter
Bureauer: Pres på tv-omsætning fortsætter
For abonnenter
Mindshare: Reklamemængde truer tv-mediet
For abonnenter