Bureauer: Pres på tv-omsætning fortsætter
Kommercielt tv får det hverken lettere eller sværere i 2014, hvis man skal tro meldingen fra en række mediebureauer, der spår omsætningsfald på 3-5 pct., efter årsaftalerne er forhandlet færdig.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6566057.ece/ALTERNATES/schema-16_9/tv%2520remote.jpg)
Reklamefinansieret tv er ikke kritisk lidende, men må stadig kigge langt efter vækst. Sådan lyder 2014-diagnosen fra mediabureau-grupperne.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2: Intet tv-opsving i gang
For abonnenter
TV 2: YouTube matcher ikke os på kommerciel råstyrke
For abonnenter
H1: TV taber hver 10. reklamekrone
For abonnenter