Bureauer: Pres på tv-omsætning fortsætter

Kommercielt tv får det hverken lettere eller sværere i 2014, hvis man skal tro meldingen fra en række mediebureauer, der spår omsætningsfald på 3-5 pct., efter årsaftalerne er forhandlet færdig.

Reklamefinansieret tv er ikke kritisk lidende, men må stadig kigge langt efter vækst. Sådan lyder 2014-diagnosen fra mediabureau-grupperne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu