Mindshare: Reklamemængde truer tv-mediet
Stigende reklametryk på tv, der irriterer seere og flytter opmærksomhed, er en trussel mod kommercielt tv, som bør påvirke priserne, mener Mindshare.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5474526.ece/ALTERNATES/schema-16_9/tv%2520reklame%2520senig.jpg)
Reklametrykket på tv er eksploderet på ti år, viser den årlige undersøgelse fra Mindshare, hvor bureauet tager temperaturen på reklamemarkedet, særligt forbrugernes holdning til reklamer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Beregning: Så meget er dansk tv værd
For abonnenter
TV 2: Intet tv-opsving i gang
For abonnenter