Nyt selskab vil give Superliga-produktion "et teknologisk og kompetencemæssigt hop"

Man vil som aftager af Matchday Productions Superliga-produktioner få mere for pengene, end man har gjort hidtil, lyder ambitionen. Men niveauet vil fortsat være forskelligt fra kamp til kamp.
Det bliver Matchday Production, der skal stå for optagelse og bearbejdelse af kampene i bl.a. Superligaen fra næste sæson. | Foto: Claus Bech/Ritzau Scanpix
Det bliver Matchday Production, der skal stå for optagelse og bearbejdelse af kampene i bl.a. Superligaen fra næste sæson. | Foto: Claus Bech/Ritzau Scanpix

Når Divisionsforeningens produktionsselskab, Matchday Production, fra næste sæson overtager tv-produktionen fra kampafviklinger i Superligaen, vil det give et løft af kvaliteten, mens produktionsprisen vil være ”omtrent” den samme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu