Podx vil være ”game-changer” på podcastmarkedet med ny leverandørtilgang
Ny spiller på det danske podcastmarked vil udskære position gennem en ny forretningsmodel uden egen platform. Podx vil købe sig til medejerskab af uafhængige podcastproducenter og investere i formater, der kan krydse landegrænser.
![Foto: PR/ Steen Tronsgaard](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13996298.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kvhisaj31un3epwlf4.jpg)
Podcastmarkedet er i rivende udvikling, og i april meldte Podx Group sig ind i kampen om andele i 10 europæiske lande – herunder Danmark. Det svensk funderede selskab rammer markedet fra en ny vinkel, hvor opkøb af ejerandele skal være vejen ind, fortæller Kim Ardal, Podx-partner i Danmark.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.