Butikker slanker tilbudsaviser og ser mod digitale alternativer i lyset af prisstigninger

Aldi har sat ind på tre punkter for at begrænse stigende omkostninger til trykte tilbudsaviser, mens Lidl har nedlagt avisen i København og mindsket den i resten af landet. Dagligvarekæden overvejer at droppe den helt.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

De voldsomme prisstigninger på papir, energi og brændstof har fået supermarkedskæderne Aldi og Lidl til at gentænke strategierne omkring de fysiske tilbudsaviser i løbet af året.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu