Danske magasinhuse udfordres af stigende priser og omkostninger
Økonomien strammer. Det er blevet dyrere at producere og udgive magasiner, og to af de største koncerner er stærkt opmærksomme på udviklingen. Bonnier Publications har konstateret afdæmpet efterspørgsel, mens Aller Media fortsat følger sine abonnementsmålsætninger.
![Foto: PR/Aller Media](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14461789.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n13o6fjc7o18w6jcbbq.jpg)
De hårde samfundsøkonomiske omstændigheder med høj inflation og en kraftig stigning i produktionsomkostninger påvirker blad- og magasinhuse, der især mærker det seneste års prisstigninger på papir. Det fortæller Aller Media og Bonnier til MediaWatch.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Markedsdirektør i Bonnier Publications fratræder
For abonnenter