Efter konflikt og kundetab: TDC har klar besked til leverandører
Som konsekvens af de store forandringer på tv-markedet går TDC til alle indholdsleverandører med et budskab: Kunderne skal selv kunne vælge deres indhold. Det fortæller koncernfinansdirektør Lasse Pilgaard, der fremhæver, at markedet ellers risikerer at forsvinde.
![Foto: Gregers Tycho/Ritzau/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11932809.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20190904-141727-1-1920x1080we.jpg)
af MALTE OXVIG
Hvis tv-forretningen ikke skal smuldre mellem TDC's hænder, er det afgørende for teleselskabet at give sine tv-kunder fuldstændig fleksibilitet i fremtiden.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TDC mistede 71.000 tv-kunder i 2019
For abonnenter