Efter konflikt og kundetab: TDC har klar besked til leverandører

Som konsekvens af de store forandringer på tv-markedet går TDC til alle indholdsleverandører med et budskab: Kunderne skal selv kunne vælge deres indhold. Det fortæller koncernfinansdirektør Lasse Pilgaard, der fremhæver, at markedet ellers risikerer at forsvinde.
Foto: Gregers Tycho/Ritzau/Ritzau Scanpix
Foto: Gregers Tycho/Ritzau/Ritzau Scanpix

Hvis tv-forretningen ikke skal smuldre mellem TDC's hænder, er det afgørende for teleselskabet at give sine tv-kunder fuldstændig fleksibilitet i fremtiden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu