Nye kunder giver ventetid og presser kundetilfredsheden hos Boxer
Det er både godt og skidt, at Boxer oplever en større interesse for at blive kunde hos selskabet, lyder det fra direktør. Ventetid i telefonkøen og på installation sætter kundetilfredsheden under pres.
![Ulf Lund, adm. direktør, Boxer. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11886316.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20191211-104324-6-1920x1080we.jpg)
Boxer oplever en større interesse fra potentielle kunder. Men selvom de fleste selskaber gerne vil have flere kunder, så er der en bagside af medaljen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.