Photoshop-kommunikation, nej tak
Coop og Vestas fortier hele sandheden, når topchefen fyres, og Ekstra Bladet photoshopper nyhed om fyringer i huset. Men åben og ærlig krisekommunikation virker langt bedre, skriver Jakob Høyer.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5823287.ece/ALTERNATES/schema-16_9/jakob_h%25C3%25B8yer.jpg)
JAKOB HØYER, partner og direktør hos LEAD
Ærlighed varer længst, hedder det i ægteskaber og andre menneskelige relationer. Men de ægteskabelige værdier gælder i stigende grad også i moderne kommunikation, hvor åben og ærlig kommunikation virker langt bedre end halve sandheder og tomme garantier om bedre tider.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.