Danske Medier efterlyser ændringer af ny reklamelov
Brancheorganisationen for private medier kritiserer ny lov, der forbyder annoncering for lån og betting i forbindelse med hinanden, og glæder sig over politisk gehør for de uklarheder, som der fra flere kanter er blevet peget på.
![Adm. direktør hos Danske Medier, Louise Brincker. | Foto: Thomas Tolstrup](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12320880.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7bqp1xm3omd9nj8cdhe.jpg)
Efter flere uklarheder og tvivl om rækkevidden af ny lov om kviklån, der trådte i kraft 1. juli, ser Danske Medier med glæde på flere politikeres vilje til at bakke op om behovet for at regulere loven. Det skriver Danske Medier på brancheorganisationens hjemmeside.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bureau: Medier bliver de store tabere af ny reklamelov
For abonnenter