Bureau: Medier bliver de store tabere af ny reklamelov
Det er op til annoncører at leve op til nye regler for annoncering for betting og kreditaftaler, men det er medierne, der mærker den økonomiske konsekvens, påpeger mediebureau.
![Foto: Morten Flarup/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12317262.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20070420-075036-pf-1920x1080we%2520(3).jpg)
Medier risikerer at tabe indtægter som følge af ny lov, der i praksis kan gøre det svært for medier at sælge annonceplads til både bettingselskaber og eksempelvis banker, lyder det fra Claes Braagaard, chief investment officer hos mediebureauet OMD, over for Børsen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.