Leasingselskaber bliver ramt af ny lov om reklamer for kviklån
Nye rammer for annoncering, der bl.a. indeholder et forbud mod annoncering for kreditaftaler i forbindelse med bettingreklamer, har fået stort bilselskab til at ændre tilgangen til markedsføring.
![Semler Gruppen står bl.a. for salget af Audi i Danmark. | Foto: Andreas Gebert/Reuters/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12314268.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200703-152008-3-1920x1080we.jpg)
En ny lov, der i første omgang begrænser reklamer for kviklån, og som forbyder annoncering for kreditaftaler sammen med bettingreklamer, rammer også andre annoncører såsom selskaber, der tilbyder biler på leasingaftaler, skriver Børsen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.