”Mmm.dk og Woman.dk skal larme mere”
Relanceringer af de to sites skal løfte trafik til alle Benjamins digitale medier. Tabloidt udtryk og virale historier skal gøre dem til ”de unges foretrukne overspringshandling”, siger digital direktør.
Der bliver skruet på M og Womans websites i starten af det nye år. De to er allerede Benjamin Medias to største sites, men skal fra næste år i endnu højere fungere som indgang til alle Benjamins digitale medier.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Relanceringer skal booste trafik til Egmont-medier
For abonnenter
Aller tager opgør med digital silo-tankegang
For abonnenter
Bureau: ’Begyndelsen til enden for Woman på print’
For abonnenter