Relanceringer skal booste trafik til Egmont-medier
I det nye år skal Egmonts magasiner for alvor markere sig digitalt. Relanceringer af Alt for Damerne, Vores Børn og Her og Nu skal bl.a. drive trafikvækst, siger adm. direktør Klaus Høeg-Hagensen.
![Adm. direktør i Egmont Publishing Klaus Høeg-Hagensen.](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6675648.ece/ALTERNATES/schema-16_9/klaus%2520h%25C3%25B8eg-hagensen.jpg)
Nye digitale hjem til tre af Egmonts magasinbrands skal trække flere netlæsere på underholdning, livsstil og blandt forældre. Det er et af hovedsporene, når Egmont i løbet af de kommende 18 måneder vil forsøge at indtage en stærkere position digitalt.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Her og Nu vil indhente Se og Hør digitalt
For abonnenter
Egmont vil hverve forældre til at anmelde børne-apps
For abonnenter