Fynske udfordrer Egmont på virale klikmaskiner
Med ’We Like It’ vil Fynske Medier hente trafik gennem sjove videoklip med potentiale til at blive delt på sociale medier - ligesom Egmonts Tickl vil. Fynske overvejer desuden en engelsk version.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7256641.ece/ALTERNATES/schema-16_9/welikeit.jpg)
I Norge og Sverige dyster Bonnier og Schibsted med viralmedierne Lajkat og Omtalat, og i Norge har Amedias side ’Buzzit’ hentet 700.000 ugentlige brugere. Nu vil Fynske Medier også være med herhjemme, hvor Egmont for nyligt lancerede deres viralside Tickl.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Egmont vil fiske klik med dansk 'Upworthy'
For abonnenter
Schibsteds nye viralsatsning stryger til tops i Sverige
For abonnenter
Svensk viral-side løfter sløret for annonce-indtægter
For abonnenter