Discoverys nordiske topchef: "Jeg ser stadig streamingmarkedet som purungt og voksende"
Investeringer i globalt og lokalt indhold samt en erkendelse af at være en supplementsservice skal give luft under vingerne til Discoverys streamingtjeneste Discovery+, siger Discoverys chefer i Norden i et interview med MediaWatch.
![James Gibbons, direktør for Discovery i Norden, Storbritannien og Irland. | Foto: DISCOVERY NETWORKS/PR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12966764.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7fpxlgxewsolnmj9odo.jpg)
Discovery Networks kastede sig fra årsskiftet fuldblods ind på det globale streamingmarked med lanceringen af én global strømlinet tjeneste Discovery+ på tværs af 100 lande - inklusiv Danmark, hvor tjenesten Dplay samtidig blev udfaset.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.