Bureauer: Efter hårdt tv-kvartal giver prisfald udsolgt annonceplads på TV 2
Reklamepladsen på TV 2 over sommeren er revet væk, og hos Nent og Discovery er der ved at være fyldt op, siger mediebureauer. Den øgede efterspørgsel får dog svært ved at opveje faldet i andet kvartal, lyder det.
![Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12278512.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20160228-021504-pf-1920x1080we.jpg)
Selvom coronaknuden viser tegn på at løsne sig i samfundet og dermed også bløder annoncesalget op igen, som nu er ved at rette sig for tv-stationerne, var andet kvartal så brutalt for reklamesalget på tv, at det tabte næppe vil kunne indhentes i år.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.