Mediebureauer ser en annoncesommer i bedring – men jokeren er efteråret

Der er udsigt til en ketchupeffekt af de positive på annoncemarkedet hen over sommeren efter store fald i april og maj. Men efteråret kan rammes af ny tilbageholdenhed, vurderer tre bureauchefer.
Foto: Jonathan Bjerg Møller/Ritzau Scanpix
Foto: Jonathan Bjerg Møller/Ritzau Scanpix

Det er godt tre måneder siden, coronakrisen for alvor satte sit aftryk i Danmark, og siden har både medier, bureauer og annoncører meldt om faldende aktivitet på reklamemarkedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu