Mediebureauer ser en annoncesommer i bedring – men jokeren er efteråret
Der er udsigt til en ketchupeffekt af de positive på annoncemarkedet hen over sommeren efter store fald i april og maj. Men efteråret kan rammes af ny tilbageholdenhed, vurderer tre bureauchefer.
![Foto: Jonathan Bjerg Møller/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12231696.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20070205-011956-pf-1920x1080we.jpg)
Det er godt tre måneder siden, coronakrisen for alvor satte sit aftryk i Danmark, og siden har både medier, bureauer og annoncører meldt om faldende aktivitet på reklamemarkedet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.