Kreativitet & Kommunikation: Bureaubranchens omsætning er faldet med 30 pct.
Kommunikations- og bureaubranchen er over en bred kam blevet hårdt ramt på omsætningen de seneste to måneder efter nedlukningen af landet, siger brancheorganisationen Kreativitet og Kommunikation. Også Grakom melder om stor tilbagegang blandt medlemmerne.
![Tine Aurvig-Huggenberger, direktør for Kreativitet og Kommunikation melder lige som brancheorganisationen Grakom om stort omsætningsfald blandt medlemmerne | Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11973438.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79hg5h7sgixr434afpi.jpg)
Coronakrisen har barberet næsten en tredjedel af omsætningen i bureaubranchen, siden nedlukningen blev en realitet i midten af marts. Sådan lyder status fra interesseorganisationen Kreativitet & Kommunikation, skriver fagbladet Journalisten.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.