Kreativitet & Kommunikation: Annoncemarked så betydelig nedgang i april
Efter et fald på 5 pct. i bureauernes medieindkøb i første kvartal er nedgangen som ventet taget til i april, lyder det fra interesseorganisationen Kreativitet & Kommunikation, der opfordrer annoncører til at blive i markedet.
![Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11973438.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79hg5h7sgixr434afpi.jpg)
Coronakrisen har fået annoncørerne til at træde på bremsen, og det sætter sig spor i mediebureauernes indkøb, der er faldet yderligere i april.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.