Digital annoncering fortsætter "imponerende" vækst
Programmatisk salg, webtv og mobil driver væksten på annoncemarkedet i 2015. Tendensen ser ud til at fortsætte til næste år, viser prognose.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5359936.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Mobil%2520annonce%2520klar.jpg)
af MORTEN STEEN
Annoncemarkedet er i bedring. Det er den hurtige konklusion på en ny prognose over det danske reklamemarked i 2015 og 2016.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Prognose: Reklamemarkedet ser vækst efter års nedgang
For abonnenter
TV 2 indfører ny reklamevaluta
For abonnenter
Bureau: Vaner holder pris på mobilannoncer nede
For abonnenter