TV 2 indfører ny reklamevaluta
TV 2 lægger tidligere reklamevaluta i graven og indfører en ny, som skal gøre det nemmere at måle annonceindsatsen på tværs af platforme.
![Peter Olafsson, salgsdirektør, TV 2 | Foto: PR, TV 2](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8248564.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Peter%2520Olafsson-version2.jpg)
THOMAS NYGAARD MADSEN OG CHRISTIAN CARLSEN
I årevis har TV 2 solgt annonceplads ud fra valutaen TRP. De tre bogstaver står for "taget rating point" og beskriver, hvor en stor en del af en målgruppe, eksempelvis mænd over 18 år, en annoncekampagne rammer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 går ind på tilbudsmarkedet med digitalt tiltag
For abonnenter
Ny TV 2-direktør: Et tilbud, jeg ikke kunne sige nej til
For abonnenter
Undersøgelse: Tv-forbruget stiger trods fald i live-tv
For abonnenter