”Vi vil lave sociale mediers svar på CNN"
TV-FESTIVAL. Medierne bør rykke hårdt nu på mobil og web-tv, lyder budskabet fra Huffington Posts danske topchef, Jimmy Maymann.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6942737.ece/ALTERNATES/schema-16_9/HUFFPOST-LIVE.jpg)
Hvis man vil være en succesfuld del af fremtidens medieverden, skal der redaktionelt være langt mere fokus på at udkomme på mobilen og på video.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2's nye dokumentargruppe på plads
For abonnenter
Vice News vil have læsere først - og så annoncer
For abonnenter