Vice News vil have læsere først - og så annoncer
TV Festival: Amerikanske Vice lancerede sin nyhedstjeneste uden annoncer. Selskabet satser på opbygge et tæt forhold til den yngre generation, før de sætter fokus på omsætningen.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6938883.ece/ALTERNATES/schema-16_9/vice%2520news.jpg)
”Vi startede Vice News med målet om at nå brugerne først. Derfor har du ikke set nogen reklamer endnu. Vi fokuserer på at opbygge Vice News først, før vi begynder at udvikle forretningen,” siger Drake Martinet, head of platform på Vice News, på Copenhagen TV Festival 2014.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Global: Time Warner forhandler om Vice-opkøb
For abonnenter
Global: Murdoch køber sig ind i VICE
For abonnenter