Bureau: Lysere tider sender flere digitale annoncekroner i omløb
Forecast 14: Den digitale annoncemarked vil vinde nye, store markedsandele i 2014, spår fire mediebureaugrupper. Web-tv, sociale medier, mobilt og automatiseret bannerindkøb driver væksten.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article4273811.ece/ALTERNATES/schema-16_9/foraar3S.jpg)
[fakta] En halv mia. annoncekroner - og lidt til. Så meget vil pengestrømmen på det digitale annoncemarked vokse i 2014, spår en række af de største mediebureaugrupper, som MediaWatch har bedt kigge i krystalkuglen og give deres bud på annoncemarkedets udvikling.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bureauer: Nettet bremser tv-vækst
For abonnenter
Forecast14: Digitale medier er eneste håb om vækst
For abonnenter