Bureauer: Nettet bremser tv-vækst

Forecast 2014: Annonceomsætningen fortsætter nedad for tv i det nye år, men faldet bliver knapt så stort som i 2013, vurderer fire bureaugrupper.
Per Fanefjord Laursen

[fakta] Det samlede mediemarked har i 2014 kurs mod en lille bedring – en vækst på 1-2 pct, viser Mediawatchs forecast for total markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu