Bureauer: Nettet bremser tv-vækst
Forecast 2014: Annonceomsætningen fortsætter nedad for tv i det nye år, men faldet bliver knapt så stort som i 2013, vurderer fire bureaugrupper.
Per Fanefjord Laursen
[fakta] Det samlede mediemarked har i 2014 kurs mod en lille bedring – en vækst på 1-2 pct, viser Mediawatchs forecast for total markedet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Forecast14: Digitale medier er eneste håb om vækst
For abonnenter
Mindshare: Vi overfortolker seerudsving i 2013
For abonnenter
Top 20: Jul, jul, jul
For abonnenter