Automatiseret bannersalg bringer både gevinst og trusler

'Programmatic' salg nærmer sig 30 pct. af al bannersalg, lyder estimater, og fokus retter sig alvor mod de gevinster og udfordringer, som fænomenet bringer med sig for medierne.

Den stigende brug af programmatic-salg bringer både gevinster og udfordringer med sig for medierne,  forudser marketingchef Martin Stockfleth Larsen, Adform.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu