GroupM: Automatiseret bannerkøb bliver helt dominerende
Automatiseret indkøb af bannerplads, "programmatic buying", kan stige til hele 75 pct. af al banneromsætning, vurderer GroupM. Dansk Udgivernetværk imødeser nye indtægter fra salg af brugerdata.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5319442.ece/ALTERNATES/schema-16_9/RTB.jpg)
Det automatiserede køb og salg af bannerplaceringer, programmatic buying, vokser med raketfart.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Salget spurter frem på bannerbørser
For abonnenter