Analyse: Netflix lever af "fiktionssegmentet"
Netflix ét år. Mediebranchens "spilleplade" er ikke udskiftet de seneste 12 måneder - den er udvidet, hvad enten Netflix har 200.000 eller 400.000 betalende kunder, lyder tolkning fra Wilke-analytiker.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6106544.ece/ALTERNATES/schema-16_9/netflix%2520sening.jpg)
Netflix‘s entré for ét år siden var skelsættende. Den fik mediechefer op af stolen og satte en ny agenda for store dele af mediemarkedet, som det også fremgik af MediaWatchs ét års status onsdag.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Netflix satte ny agenda på danskernes mediemarked
For abonnenter
Afgående HBO-chef: Streaming-marked er undervurderet
For abonnenter
Fagmand: Norden er et vækstcenter for Netflix
For abonnenter