Netflix satte ny agenda på danskernes mediemarked
Netflix ét år. Netflix kom til Danmark for ét år siden og suger fiktionssultne abonnenter til sig. Det har flere konsekvenser, når f.eks. seere flytter penge fra kabel-tv til en ulmende mediekategori - 'streaming tv'.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6106544.ece/ALTERNATES/schema-16_9/netflix%2520sening.jpg)
I dag er det ét år siden, at Netflix åbnede døren for danske kunder og kickstartede en ny mediekategori.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Netflix interesseret i flere danske serier
For abonnenter
TV 2's 'Rita' på Netflix
For abonnenter