Trods færre annoncekroner øger bureaugruppe omsætning og overskud

2024 ser ud til at byde på et fladt marked for bl.a. medieannoncer, lyder det i forventningerne til årets resultat fra et af de tre store spillere på medieannoncemarkedet.

Der var vokseværk på både omsætning og driftsresultat i 2023 for bureaugruppen Omnicom Media Group i Danmark. Det viser gruppens regnskab. Til magasinet Markedsføring kalder adm. direktør Peter Gottfredsen året for et jubelår for OMG Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu