Bureauchefer forventer nyt fald for annoncemarked på traditionelt tv i 2024

Igen i 2024 vil der ske en bevægelse af annoncekroner fra traditionelle tv-annoncer mod digitale videoannoncer - herunder til de sociale medier, spår tre mediebureauer.
De mest interessante seere for annoncørerne ser i faldende grad traditionel tv og i takt med den udvikling flytter annoncekronerne mod digitale kanaler såsom sociale medier, fortæller tre mediebureauer.
De mest interessante seere for annoncørerne ser i faldende grad traditionel tv og i takt med den udvikling flytter annoncekronerne mod digitale kanaler såsom sociale medier, fortæller tre mediebureauer.

I den visuelle del af annoncemarkedet er det tre mediebureauers forventning, at trenden fra 2023 kan fremskrives næste år med fald i omsætningen for traditionelt tv, mens annoncekronerne flytter over mod streamingtjenesterne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu