Amerikanske medievirksomheder satser på direkte annoncesalg
To tredjedele af 58 medie- og marketingsvirksomheder i USA forventer en recession inden for det kommende år. De retter særligt fokus mod indtjening via direkte annoncesalg og abonnementer.
![Foto: Colourbox](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14431257.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mvd9wpk4442tj1keij.jpg)
af RASMUS LANGE
Medie- og marketingsvirksomheder i USA vil i årets sidste kvartal primært fokusere på indtjening gennem direkte annoncesalg.
Det skriver Digiday, der har spurgt 58 medie- og marketingsvirksomheder i USA, hvad deres særlige omsætningsmæssige prioriteter vil være resten af året.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.