Amerikanske medievirksomheder satser på direkte annoncesalg

To tredjedele af 58 medie- og marketingsvirksomheder i USA forventer en recession inden for det kommende år. De retter særligt fokus mod indtjening via direkte annoncesalg og abonnementer.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Medie- og marketingsvirksomheder i USA vil i årets sidste kvartal primært fokusere på indtjening gennem direkte annoncesalg.
Det skriver Digiday, der har spurgt 58 medie- og marketingsvirksomheder i USA, hvad deres særlige omsætningsmæssige prioriteter vil være resten af året.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu