Better Collective om gamingsite: Større potentiale i annoncører end betting
Bettingkoncernen Better Collective, som har opkøbt gamingmediet HLTV, kommer ikke til at ”køre hårdt på” for at få unge til at placere væddemål, siger chef i selskabet som svar på bekymring fra bl.a. konsulent i Center for Digital Pædagogik.
![Foto: Jacob Ehrbahn/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13930048.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20181111-100025-2-6720x3772ma.jpg)
Selv om gamingmediet HLTV er ejet af bettingkoncernen Better Collective, er det ikke ambitionen med HLTV at tjene penge på at føre unge brugere af mediet videre til spillesider. Sådan lyder det fra Henrik Lykkesteen, senior vice president for e-sport i Better Collective, i en artikel om HLTV i Politiken.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.